لارین بوث

 

 

لارین بوث، گوینده انگلیسی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر است، او در سال 1967 در اسلینگتوت لندن به دنیا آمد، او خواهر ناتنی زن "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس است. و هم اکنون در پرس تی وی ، شبکه خبری جمهوری اسلامی ایران به زبان انگلیسی کار می کند. او چند وقت پیش پس از سفر به حرم مقدس "فاطمه معصومه " (س) در شهر مقدس قم به دین اسلام گروید.

 

او در مورد علت مسلمانی خود اینطور گفته است که: 

 

بوث به روزنامه دیلی میل در خصوص سفر خود به شهر مقدس قم گفت: سه‌شنبه بعدازظهر بود و من نشسته بودم که احساس کردم یک مورفین معنوی به من تزریق شده است و احساس سعادت و شادی می‌کنم.و زمانی که به انگلیس بازگشت خیلی سریع به دین اسلام گروید.گفتنی است او قبل از اینکه به ایران بیاید تا حدودی با اسلام موافق بوده است


او همچنین اظهار دارد:  

هم‌اکنون من دیگر گوشت خوک نمی‌خورم و هر روز قرآن می‌خوانم  و دیگر حجاب دارم و روزانه 5 مرتبه نماز برپا می‌دارم و هز زمان که بتوانم از مسجد محلی خود دیدار می‌کنم.خیلی وقت است که دیگر مشروبات الکی مصرف نمی‌کنم . مسئله عجیب از زمانی که تصمیم گرفتم به دین اسلام تغییر دین دهم این است که من به هیچ عنوان هیچ تمایلی برای لمس الکل هم ندارم و این در حالی است که من فردی بودم که میل شدیدی به الکل داشتم و در پایان هر روز یک شیشه یا دو شیشه الکل مصرف می کردم. 


وی در خصوص احتمال پوشیدن برقع گفت: چه کسی می‌داند که این سفر معنوی مرا به کجا می برد. 


بوث تأکید کرد: من همیشه از قدرت و تسلی که اسلام به انسانها می‌داد شگفت‌زده می‌شدم.
 

پ.ن: از پیوستن یکی دیگر از هم نوعانمان به دین مبین اسلام خرسندیم و چشم امید به آینده ای روشن برای اسلام و مسلمین داریم، و به لارین بوث عزیز نیز تبریک می گوییم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد