مایک تایسون

    

  

مایکل جرارد تایسون معروف به مایک تایسون، در 30 ژوئن 1966 در بروکلین نیویورک متولد شد. او مشت زن بازنشسته آمریکایی و جوان ترین قهرمان بوکس حرفه ای سنگین وزن و یکی از مشهورترین شخصیت های ورزشی دنیاست. 

  

او در سال 1992 به حبس محکوم شد و پس از 3 سال از زندان آزاد شد، گفته می شود پس از آزادی از زندان شخصیت او متحول شده است و خود او اظهار داشته است که در زندان آثار مالکوم ایکس را مطالعه و مسلمان شده است. 

  

مایک تایسون برای انجام مناسک عمره مفرده در سال 89 وارد سرزمین عربستان سعودی شده است. او پس از انجام اعمال عمره مفرده به دیدن تعداد زیادی از مساجد و اماکن متبرکه مانند مسجد قبا و مسجد قبلتین و غیره رفته است.  

 

مایک تایسون در مورد این سفر عمره گفته است که: بسیار خوشحالم که توانستم به این سرزمین مقدس سفر کرده و از اماکن دینی و اسلامی دیدن کنم. همچنین از اینکه علاقه مندان و طرفدارانی هم در این سرزمین دارم خیلی خرسند هستم، اما از آنان خواهش می کنم که حداقل برای دقایقی مرا کاملا تنها بگذارند تا بتوانم تنهای تنها در روحانیت این مکان مقدس غرق شوم و لذت ببرم.  

 

این بوکسور سرشناس در ادامه در مورد اولین لحظه ای که چشمانش به مسجدالنبی افتاد، گفت: تا وارد مسجدالنبی شدم، نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم، زیرا می دانستم که وارد یکی از باغهای بهشت شده ام. 

  

پ.ن: صد بار اگر توبه شکستی بازا... و تنها کافیست ما بندگان بدانیم، خداوند هیچ گاه بندگانش را فراموش نمی کند...خداوندا از تو می خواهیم نور هدایت را در دل همگیمان روشن کنی...

نظرات 1 + ارسال نظر
فردین ای پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام- و متشکر و خسته نباشید به خاطر مطالب وبلاگتون که به تازه مسلمان ها می پردازه ولی یکم در نگارش مطالب دقت کنید

مایکل جرارد تایسون معروف به مایک تایسون، در 30 ژوئن 1996 در بروکلین نیویورک متولد شد. اینجوری اون باید 17 سالش باشه

او در سال 1992 به حبس محکوم شد چجوری اونوقت در صورتی که 1996 به دنیا اومده

سلام و ممنون از توجه شما، نکته خوبی را اشاره کردید، اشتباه تایپی بود و تصحیح شد، باز هم از توجه و حضورتان سپاسگذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد