اریک آبیدال

 

اریک سیلواین آبیدال، بازیکن فوتبال اهل فرانسه و دفاع تیم بارسلونا، در 11 سپتامبر 1979 در لیون متولد شد. او نام خود را بعد از مسلمان شدن از اریک به بلال تغییر داد. 

 

اندکی در مورد مسلمانی او: 

 

اریک آبیدال بازیکن اسبق تیم فوتبال "المپیک لیون" فرانسه، پس از تحقیق در مورد اسلام به این دین الهی مشرف شد. وی با تاکید بر اینکه اسلام را با آگاهی کامل انتخاب کرده است،افزود, همیشه قرآن را به همراه دارم و بدون هیچ مشکلی به زندگی ادامه می دهم. 

 

 اریک ابیدال در مصاحبه با روزنامه El Periodico در این‌باره گفت: درباره خود و دینم بسیار فکر کردم و پس از تحقیق درباره ادیان مختلف، اسلام را برگزیده و مسلمان شدم.  

  

از نکات مهمی که در مورد این بازیکن مسلمان وجود دارد اینست که اریک آبیدال از جمله بازیکنانی است که به استقبال ضیافت ماه رمضان در رقابت های لالیگا رفته است.   

 

 اریک آبیدال روزه هایش را به صورت کامل می گیرد، در ترکیب ثابت تیم کاتالان به میدان خواهد رفت و این اتفاقی است که فصل گذشته نیز رخ داده است.   

 

پ.ن: تشرف اریک آبیدال را نیز به دین مبین اسلام تبریک گفته و از وجود چنین مسلمانان معتقدی در دینمان به خود می بالیم، و از خداوند متعال خواستاریم بر توفیقات او در عمل به فرایض دینی روز به روز بیفزاید. 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://newmoslema.mihanblog.com

بنام خدا
دوست عزیزسلام
خوشحالم ازاینکه دوستان معتقدبه عظمت اسلام عزیز درتلاش هستند ....
اگرقابل بدانید میتوانیم باهم همکاری هایی داشته باشیم
درپناه خق

سلام، ممنون از شما، بله استقبال هم می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد