نیکول کوئین

 

 

نیکول کوئین اهل دالاس آمریکا است که در می ۲۰۰۷ از مسیحیت به اسلام گروید . وی همانند سایر زنان آمریکا مشروب می خورد ، در کلوب های شبانه شرکت می کرد و عکاسی می کرد . اما زمانی پیش آمد که وی با سوالهای بی جواب فراوانی روبرو شد . دوستانش وی را تشویق کردند تا جواب سوالاتش را از مسلمانان بپرسد . پس از آن نیکول چنان مجذوب شد که تا صبح مشغول تماشای ویدیوهای یوتیوب و افراد تازه مسلمان شده آمریکایی بیدار ماند . 

 

نیکول اسلام را به عنوان راهنما برگزید و مقصد خود را بر اساس آن انتخاب نمود. مادر وی می گوید:" نیکول کتاب های زیادی راجع به اسلام خوانده بود اما هیچگاه فکر نمی کردیم که وی مسلمان شود . دوستان وی نیز از این عمل وی حیرت زده شدند . اما نیکول شک به دل خود راه نداد." 

 

اندکی در مورد مسلمان شدن او: 

 

وی در رابطه با اسلام آوردنش می گوید:«پانزده ساله بودم که برای اولین بار شروع به کسب اطلاعات درباره ی اسلام کردم .یک خانواده ی عرب به همسایگی ما نقل مکان کرده بود و من شیفته ی رفتار آنها ، لباس پوشیدن ، زبان و مذهبشان شده بودم . خانم خانه و من خیلی با هم دوست شدیم اما چهار سال طول کشید تا مسلمان شدم . آنها هرگز اصراری برای مسلمان کردن من نداشتند ، فقط پاسخ سوالات مرا می دادند آن هم با مهربانی و مهمان نوازی بسیار زیاد .در تمام دوران دبیرستان ،گرچه مسلمان نبودم،خود را از همه ی حرکات منفی و غیر اخلاقی دور نگاه داشته بودم و این به واسطه ی همسایگی با آن دوستان تأثیر اخلاقی آنها برمن بود .
بنابراین وقتی مسلمان شدم تنها چیز واقعی که در من تغییر کرد نحوه ی پوشش من و فعالیتهای اوقات فراغتم یعنی رفتن به کنسرت ، سینما و ورزش بود .»

پ.ن: تشرف نیکول عزیز به اسلام را به او تبریک می گوییم، و از خداوند متعال نیز از این بابت سپاس گذاریم و برای او نیز آرزوی توفیقات هر چه بیشتر داریم. 

 

لینک بازنشر این مطلب در سایت هزار سنگر 

لینک بازنشر این مطلب در سایت عمار نامه

نظرات 7 + ارسال نظر
hosna دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://masireghaf.blogfa.com

خخخخخخخخخخخخخخخخیلی عالی بود
با اجازه لینک شدید!!

سلام و ممنون از حضور و نظرتان، لطف کردید، موفق باشید...

رضا محبی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

صد و سی و نه ..

سلام
واقعن لذت بردم
انشاله در پناه حضرت حق باشین

حتمن ادامه بدین به این کار
من هم سعی می کنم به نوبه خودم از مطالبتون استفاده کنم و این کار ارزشمند رو اشاعه بدم

سپاس
یا علی

سلام و ممنون از حضور گرم و نظر خوبتان، به امید خدا این راه را ادامه خواهم داد... علی یارتان

محمد دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://beshkaaf.parsiblog.com

سلام. واحسنت به شما.
کار قشنگی انجام میدین، خدا به شما توفیق بیشتر بده. خیلییییییی پسندیدم.
طیب الله.

سلام و ممنون از حضور و نظر خوبتان، شما هم ان شالله در پیشبرد اهدافتان موفق باشید...

هزار سنگر سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

با سلام
این مطلب شما در سایت هزار سنگر منتشر شد.

لینک: http://www.hezarsangar.com/be-revayate-link/be-revayate-link/2629-874556.html

سلام و ممنون...

عمارنامه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/5335
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

سلام و ممنون از شما، علی یارتان....

حمید جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

منم می خوام مسلمون شم
کسی رو سراغ داری که بتونه جواب همه سوالات سخت من رو بده
بشه باش آنلاین چت کرد؟

سلام، خیلی خوب است، بله سراغ دارم ولی به صورت چت نمی شود، شما سوالاتتان را دسته بندی کنید و برایم بفرستید به تمام سوالات شما در پست ویژه ای پاسخ داده خواهد شد تا هم شما و هم دیگران بتوانند از آنها استفاده کنند...ممنون از شما

رهگذر سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

دست شما درد نکنه
خیلی خوبه موفق باشی

سلام، خواهش می کنم، از حضور و نظرتان ممنون، موید باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد