تاتسینا ایلوشنکو

 

 

"تاتسیانا ایلوشنکو" از نفرات برتر پرتاب وزنه کشور،بعد از ازدواج با پیمان رجبی (که او هم دونده است) و مشرف‌شدن به دین اسلام، حالا یکی از ورزشکاران ایران است که با حجاب اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی شرکت می‌کند، و نام خود را به لیلا رجبی تغییر داده است.

 

اندکی در مورد مسلمانی او: 

  

لیلا وهمسرش از طریق یکی از دوستان‌  که در بلاروس زندگی می‌کند با هم آشنا شده اند. طبق گفته های پیمان، فاصله آشنایی آنها تا ازدواجشان 2 سال طول کشیده است تا در این 2 سال لیلا فرصت داشته باشد که درباره دین اسلام و کشور ایران تحقیق کند. اینترنت و کتاب‌هایی درباره دین اسلام، خواندن قرآن به زبان روسی و در آخر موافقت خانواده ها باعث شد تا ورزشکاری دیگر به جمعیت مسلمانان اضافه شود. لیلا که اسمش را خودش از طریق یک سایت ایرانی پیدا کرده است در حضور امام جمعه بوشهر شهادتین را گفت. 

 

او می‌گوید من به خاطر اسلام، اسم و نام خانوادگی‌ام را هم فراموش کردم. 

 

پ.ن: تشرف لیلای عزیز را نیز به دین مبین اسلام تبریک می گوییم، و برای او از خداوند متعال طلب سعادت می کنیم...

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین ف یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.antifreemasonry666.blogfa.com

سلام.

خسته نباشید...

وبلاگ خیلی عالیی دارید ُ به وبلاگ من هم سربزنید++نظر

نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟؟؟؟؟؟؟

به امید ظهور.

سلام و ممنون از حضورتان...

ف.پ چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام .سال نو مبارک.
امیدوارم هرروزبیش از پیش به تعداد مسلمانان جهان افزوده شود.آجر شما با صاحب اجر....

سلام سال نوی شما هم مبارک، ان شاالله...

sarbaz41 شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.sarbaz41.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی زیبای دارید از مطالب بسیار زیباتون خیلی استفاده کردم اگر مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم من اسم شما را لینک کردم شما هم اسم من رو لینک کنید .یا علی رهبر فقط سید علی با اسم سرباز41

سلام و ممنون از حضور و لطف شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد