جرمین جکسون

 

   

 جرمین جکسون، خواننده، نوازنده و آهنگساز آمریکایی در 11 دسامبر سال 1954 در شهر گری واقع در ایالت ایندیانای آمریکا، از والدینی سیاهپوست ( جوزف و کاترین) متولد شد. او رهبری گروه نوازندگان و آوازخوانان "5 جکسون" که شامل برادر نامدارش مایکل و 3 برادر دیگرش مارلون، تیتو و جکی می شد را به عهده داشت. جرمین در اواخر دهه 80 به اسلام روی آورد و نام محمد عبدالعزیز را برای خود برگزید. 

 

او در مورد علت مسلمان شدنش اینطور می گوید که: 

 

"علت مسلمان شدنم این است که می خواستم زندگی ام را کامل کنم و حالا تصور می کنم که انسان کاملی هستم و حالا از زندگیم راضی هستم و بسیار از اینکه مسلمان شده ام به خودم افتخار می کنم." 

 

"تغییراتی که اسلام در زندگی من وارد کرده این است که حالا بردباری بیشتری پیدا کرده ام و برایم روشن شده که از کجا آمده ام و به کجا می روم. تصور می کنم که حالا در برخورد با خانواده ام و در مقابل مادرم و سایر دوستانم فرد بهتری هستم. فکر می کنم که اسلام در وجودم زنده است و مرا مستحکم نگه می دارد. چنانچه مثلا در نمایش بیگ برادر همین ایمان من بود که مرا قوی و آرام نگه می داشت. ایمان من به اسلام باعث شده که به زندگی به نحو دیگری نگاه کنم. می خواهم در مقایسه به دیگران مصدر خدمت شوم و خوشبخت زندگی کنم." 

 

پ.ن: تشرف محمد عبدالعزیز را نیز به دین مبین اسلام تبریک گفته، و برای او نیز از خداوند متعال طلب سعادت و توفیق می کنیم.    

 

بازنشر این مطلب در سایت باشگاه خبرنگاران 

بازنشر این مطلب در سایت خبر فارسی 

بازنشر این مطلب در سایت قطره

نظرات 4 + ارسال نظر
سیب سرخ سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://sibesorkh2008.blogfa.com/

سلام
خیلی وبلاگتان جالب و مفید است...
من شما را با اچازه لینک کردم،اگر دوست داشتید مرا لینک کنید.
اجرتان با سید الشهدا
یا علی مدد

سلام و ممنون از حضور و نظر شما...

زهرا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.2775.blogfa.com

عالی بود.مرسی

سلام و ممنون از حضور و نظر شما...

پیمان پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم آیا مسلمان شدن مایکل جکسون حقیقت داره یا نه؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدین.....

سلام و ممنون از حضور شما، برخی معتقند که مسلمان شده و برخی آن را تکذیب کردند، خبر مطمئن و قابل استنادی در دسترس نیست...

زینب جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

لطفا ی نگاهی ب بیوگرافی ایشون توی ویکی پدیا و عکسای خانوادیگیش بندازین بعد اینطوری از مسلمونیش بگید !!!!!!

سلام و ممنون از حضور و نظر شما، بهتره انقدر نگاه متعصبانه نسبت به مسائل نداشته باشیم و بدانیم شاید همان موقع که ما در مورد دیگران قضاوت می کنیم، او نزد خدای خودش توبه کرده باشد و جایگاه ویژه ای داشته باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد