فیلیپ سندروس


فیلیپ سندروس، عضو تیم ملی سوییس و مدافع تیم "فولام انگلستان" در 14 فوریه 1985 متولد شد. و مدتی پیش با حضور در مرکز اسلامی منچستر به دین مبین اسلام و مذهب ناب تشیع گروید.



اندکی در مورد مسلمان شدن او:



سندروس 27 ساله که سابقه بازی در باشگاههای "آرسنال و اورتون انگلیس" و "آ ث میلان ایتالیا" را نیز دارد قبل از گرایش به اسلام تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است.



به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، علاقه وی به مباحث دینی آنقدر زیاد است که پیش از این در مصاحبه ای که با نشریه آرسنال داشت گفته بود که اگر فوتبالیست نمی شد بعنوان یک کشیش در کلیسا به زندگی خود ادامه می داد.



فیلیپ با وجود علاقه به مسیحیت و مطالعه بر روی این دین، در نهایت با مطالعه کتب اسلامی به حقانیت و جامعیت دین اسلام پی برد و به مذهب تشیع گروید. وی با حضور در مرکز اسلامی منچستر و ادای شهادتین نزد روحانی شیعه این مرکز، به شرف اسلام نائل آمد.



خبرگزاری شبستان هم در تحلیلی از این رویداد نوشت: "پیش از این توپچی های سرشناس دیگری هم به اسلام گرویده اند اما در مراکزی اسلامی که عمدتا مربوط به اهل تسنن یا سلفی ها بوده اند. اما اهمیت اسلام آوردن فیلیپ سندروس آن جاست که او اکنون درباشگاه فولام در غرب لندن و متعلق به یک ثروتمند مصری نزدیک به سلفی ها شاغل است اما برای به جا آوردن آئین تشهد به رسم شیعیان، مسافتی بیش از صد کیلومتر تا شهر منچستر را پشت سر گذاشته است".



پ.ن: ورود فیلیپ سندروس عزیز را در میان مسلمانان خیر مقدم عرض می نماییم و به او تبریک گفته و برا ی او از خداوند متعال طلب سعادت و مغفرت می کنیم...

نظرات 12 + ارسال نظر
امین یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام
ممنون استفاده کردیم

سلام و ممنون از حضور و نظر شما...خواهش می کنم

بنده خدا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

سلام!
قصه بازگشت زیبا و اثرگذاره اگر ما هم بخوایم قصه های این دستی مستند در اختیار شما بذاریم چطوری میتونیم با شما همکاری داشته باشیم؟
یاعلی!...

سلام و ممنون از حضور و نظر شما، از طریق همین وبلاگ و صندوق پستی آن...

زهرا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://2775.blogfa.com

ممنون ازمطالب جذاب شما.من منتظرم بازهم مطالب جدیدبخونم.

سلام و ممنون از محبت و توجه شما...

hero67 پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://hero67.blogfa.com/

سلام
این کار شما بسیار بسیار ارزشمند هست.
منابع مطالبتون از کجاست؟آیا از وبسایت خاصی این مطالب رو دریافت میکنید؟(ذکر نام وبسایت)
این افرادی که مسلمان میشن، وبلاگ یا وبسایتی ندارند؟
ضمنا من به ادواردو علاقه زیادی دارم اما درباره ادواردو مطلبی تو وبلاگتون ندیدم.24آبان سالروز شهادتش هست.
التماس دعا دارم
با افتخار لینک شدید.

سلام و ممنون از حضور و توجه شما، منابع از جاهای مختلف است، نه از یک وبلاگ خاص نیست، ان شا الله از ایشان هم می گذارم، ممنون از شما... التماس دعا.

بزمی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://sorodamzendegi.blogfa.com

سلام خوب هستین از مطالبتون لذت بردم اگه تمایل به تبادل لینک هستین بیایین به وبلاگم وبگین؛البته لایق میدونیین منو با نام: سرودم زندگی بلینکین،ممنون میشم.منتظرتم

sorodamzendegi.blogfa.com

سلام و ممنون از حضور و توجه شما...

نوشته ها ی دست و پادار پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://maryamzxz.blogfa.com/

خیلی وقت بود منتظر پست جدیدت بودم

سلام ممنون از حضور لطف شما...

313 یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://SAMANSOROOSH313.BLOGFA.COM

سلام
من دنبال مطالب انگلیسی این داستان ها هستم برای یک فرد آمریکایی
راهنمایی کنید لطفا
به خودم میل کنید
یا نرجس ع

سلام و ممنون از حضور و نظر شما... داستان اسلام آوردن همه اینها به زبان انگلیسی هست که با سرچ عنوان تازه مسلمان به زبان انگلیسی می توانید آنها را پیدا کنید...

مهدییار دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ http://mahdiyar321.blogfa.com

با سلام . ببخشید من در گذشته دو ایمیل برایتان فرستادم و از شما اجازه گرفتم که بعضی از صفحات وبلاگتون رو در دی وی دی که قراره بین بچه های دبیرستان پخش بشه قرار بدم. اون بچه ها علاوه بر آشنایی با تازه مسلمانان و علت مسلمون شدنشون با وبلاگ آموزنده و زیبای شما هم آشنا خواهند شد . اجازه میدید چنین کاری کنم؟

سلام و ممنون از حضور شما، خواهش می کنم، اشکالی نداره اگر منبع ذکر بشه بهتره، موفق باشید.

مریم پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام.اولین باریه ک اومدم وبتون.تجربه ی خیلی شیرینی بود بنظرم.بعنوان ی بچه شیعه تنم از مسلمون بودن خودم لرزید.مدتیه ی مشکل روحیه شدید پیدا کردم.التماس دعا دارم از همتون...
بابت مطالب بینظیرتونم واقعا مرسی...

سلام و ممنون از حضورتان، خوشحالم که این وبلاگ نظرتون رو جلب کرده و تونسته تلنگری باشه، ملتمس دعا، خواهش می کنم...

مهدییار پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://mahdiyar321.blogfa.com

صفحات رو دقیقا همین شکلی میذارم که دیده میشند تا بچه ها با وب باحالتون آشنا بشن . ممنون از لطفتون و موفق باشید

سلام و ممنون از لطف و توجه شما...

ابر بهار پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ http://tamanastar.blogfa.com

سلام خیلی استفاده کردم. ممنون
اجرتون با خدا
یا علی

سلام و ممنون از حضور و توجه شما...

ماجد پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

با سلام
تا کور شود هرآنکه نتواند دید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد