رابرت گیلهم


رابرت گیلهم، مشهورترین دانشمند یهودی و رئیس انستیتو آلبرت انیشتین و از بزرگترین متخصصان جنین‌شناسی در پی آشنایی با حکم عده زن در اسلام و اعجاز قرآن در تعیین مدت عده، به اسلام گرویده است.


او یکی از بزرگترین دانشمندان علم ژنتیک است که در تحقیقاتی که در زمینه رابطه زوجیت و تأثیرات آن بر زوجین داشته است، به این نتیجه رسیده است که پس از گذشت سه ماه از جدایی زوجین، اثار زوجیت در طرفین از بین می‌رود و  در آیات قرآن کریم نیز آمده است که زن مطلقه باید ۳ ماه عده نگه دارد. لذا رابرت گیلهم با مقایسه ادله علمی با آیات قرآن به این باور رسیده است که دین اسلام برتر از دین یهود بوده و تنها دینی است که پاکی زن را تضمین کرده است؛ بر این اساس زن مسلمان نیز پاک ترین زنان روی زمین خواهد بود.


پ.ن: ورود رابرت گیلهم، دانشمند یهودی را به دین مبین اسلام به ایشان و سایر مسلمانان تبریک عرض می نمایم و برایش از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون دارم.


نظرات 6 + ارسال نظر
nadin چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ب.ظ

zeyad khosh hal astm

حسین شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام و خسته نباشید. کارتون خیلی عالیه اما اعتبار خبر و سندتون رو هم ذکر کنید. من هرچی گشتم ردی از فردی بنام رابرت گیلهم، دانشمند جنین شناسی که تو انستیتو اینشتین کار میکنه نتونستم پیدا کنم. اگر یه خبرتون معتبر نباشه به اعتبار بقیه مطالبتون هم خدشه جدی وارد میکن

سلام و ممنون از حضور و نظر شما... شما احتمالا اسم این شخص رو اشتباه تایپ می کنید... مطمئن باشید که تمام مطالب این وبلاگ معتبر است...

حسین سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام. یک بار پیغام گذاشتم چاپ نکردید. لطفا اگر نظر من ناصحیحه به ایمیلم دلیلش رو بفرستید. عرض کردم من هیچ ردی از ایشون یدا نکردم، البته با سرچ انگلیسی نام ایشون. آیا ایشون وجود خارجی دارن اصلا؟

ایشون رو با این نام سرچ کنید robert guilhem

محمد شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ب.ظ

با عرض سلام. من نام انگلیسی مندرج را سرچ کردم اما فقط به مطالبی برخوردم که یا درمورد مسلمان شدن چنین فردی صحبت میکرد، و یا ادعای وجود فردی با این مشخصات و مسلمان شدن وی را. رد میکرد. آیا آدرسی دارید که در آن مطلبی باشد دال بر اینکه فردی با این مشخصات وجود خارجی دارد؟

سلام با جستجو به آن هم خواهید رسید...

مبارز چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ http://mobarez-88.blogfa.com

سلام . تشکر از مطالب خوبتون و معرفی این عزیزان و حقانیت اسلام...
خیلی وقت پیش اومده بودم وبلاگتون و خوشحالم هنوزم به کارتون ادامه میدین...
موفق باشید
من شما رو لینک میکنم.
یا علی(ع)

س.م.ع شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ب.ظ http://safiresobh.persianblog.ir

با سلام و عرض تسلیت ایام شهادت امام علی علیه السلام

ممنون از زحماتتون

خدایا مرا بیاموز عمرم را

به"لیت"و"لعلّ"و"ای کاش"و"اگر"و"شاید"

تباه نسازم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد