جوسی هوکنز(لون)

 

 

جوسی هوکنز با نام هنری لون، ترانه خوان مشهور آمریکایی-آفریقایی است که در 20 جون 1975 در هارلم(نیویورک) به دنیا آمد. او اخیرا به دین اسلام مشرف شده است و نام امیر محدث را برای خود برگزیده است. 

 

او در مورد علت مسلمان شدن خود اینطور می گوید که:  

 

خوانندگی در آمریکا باعث شهرت بسیاری برای من شده بود، تا جایی که بر اساس نظر سنجی ها، جزو 10 خواننده برتر آمریکا به شمار می رفتم و این شهرت روز به روز افزایش می یافت. 

 

هرگز این شهرت و وضعیت مالی مناسب، سعادت و آرامش درونی را برای من به همراه نداشت، تا زمانی که در ابوظبی پایتخت امارات، تحت تأثیر فرهنگ اسلامی قرار گرفتم، آنجا مردم را می دیدم که با بلند شدن صدای اذان به مسجد می رفتند و نماز می خوانند، اخلاق و رفتار خوب آنان را دیدم، از همان زمان بود که تصمیم گرفتم در ارتباط با دین اسلام که مردم را از تمام نژادها و ملیّت ها در برگرفته بود، تحقیق کنم. 

 

 بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و طرب و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشغول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش و اطمینان قلبی عجیبی دارم.این خواننده تازه مسلمان چندی پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد.  

 

پ.ن: تشرف امیر محدث عزیز را نیز به دین اسلام تبریک گفته و برای او نیز در پیمودن این مسیر از خداوند متعال طلب سعادت و توفیق می کنیم...  

 

 

بازنشر این مطلب در سایت باشگاه خبرنگاران 

بازنشر این مطلب در سایت خبر فارسی 

بازنشر این مطلب در سایت قطره

نظرات 6 + ارسال نظر
سید مهدی طلبه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://khamenei-leader.persianblog.ir/

سلام
وبلاگ جذاب و جالبی دارید
بنده شما رو لینک کردم
تشریف بیاورید
اگر مایل بودید لینک بفرمایید
یا هادی النقی ادرکنی

سلام و ممنون از حضور و لطف شما... التماس دعا

صراط مستقیم شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://seratenmostaghem.tebyan.net/

شهید شی...
مطلبی در مورد نقد توجیحات هتاکی در بلاگ بنده با نام منقاس تقوا در تفکر کن!
یا حق.
http://seratenmostaghem.tebyan.net/
در صورت امکان بنده را لینک بفرمائید.

سلام و ممنون از حضورتان، موفق باشید...

عاطف شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://montazer76aro.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید خدمت شما ذوست بزرگ وار
اینجانب هرچی توی این صفحه بود کپی کردم واسه وبلاگ خودم امیدوارم رازی باشید
چون توی امتحانات ترم هستیم نمی خواهم آهی پشت سرم باشد و امتحانم کم شود لطفا برا یم دعا کنید شما هم اگر محسل هستید انشا الله که نمره خوبی کسب کنید
باتشکر به وبلاگ ماهم سری بزنید وبگویید راضی داشتین یا نه
برای ظهور آ قامون امام زمان (عج) صلواتی ختم کنید.

سلام و ممنون از حضور و حسن توجه شما، با ذکر منبع بلامانع است...

منتظر شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام دوست عزیز این مطالب شدیدا به منبع نیاز دارند تا قابل استناد باشند .
منتظر ارایه اسناد هستم

سلام ، شما می تونید با یه سرچ کوچیک هم به زبان فارسی و انگلیسی به مستند بودن مطالب پی ببرید...

فاطمه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://asheghehemat.blogfa.com

سلام وخسته نباشید.
وب بسیارعالیی دارید.
به منم سربزنید

سلام و ممنون از حضور و نظر شما...بله حتما

آناهیتا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

مطالیتون بسیار بسیار جذاب بود.
همچنین گفتگوی دیدنی و شنیدنیتون توی برنامه ی سیمای خانواده

سلام، بسیار ممنون از حضور و نظرتان در این وبلاگ، لطف دارید، بسیار خوشحالیم که این برنامه و این وبلاگ توانسته نظرتان را جلب کند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد